ALL IN! GAMES
KLIENT
All in! Games to polska firma gamingowa notowana na giełdzie papierów wartościowych. Jest wydawcą gier komputerowych dedykowanych zarówno na rynek polski, jak i międzynarodowy. Firma jest również oficjalnym patronem drużyny e-sportowej Wisła All in! Games Kraków. Obecnie zatrudnia ponad 110 pracowników, dodatkowo współpracując z deweloperami z Polski, Włoch, Holandii, Izraela, Kanady, Walii i Niemiec.
OCZEKIWANIA
Klient zgłosił się do nas z prośbą o pomoc w zorganizowaniu konferencji, w trakcie której miała zostać zaprezentowana sylwetka nowego Prezesa spółki – pana Marcina Kawy. Nie był to event, który mogliśmy od początku do końca wyprodukować samodzielnie. Naszym partnerem od początku do końca była agencja obsługująca Klienta pod kątem działań komunikacyjnych oraz PR.
Po naszej leżała przede wszystkim kwestia scenografii w – zarówno w trakcie samej konferencji, jak również w jej późniejszej mniej oficjalnej, kuluarowej części. Mieliśmy zadbać także o catering dla 60 zaproszonych na wydarzenie osób.
Według założeń realizacja miała być rozsądna budżetowo, ale przy tym odpowiadająca powadze sytuacji.
REALIZACJA
W kwestii scenografii Klientowi zależało na tym, aby scenografia była prosta, ale i nowoczesna, tak jak sama firma, której poświęcone było wydarzenie. Ponad wszystko miała jednak stanowić tło i nadmiernie nie skupiać na sobie uwagi. Tego dnia bohater był tylko jeden i mamy tu na myśli oczywiście nowego prezesa All in! Games. Tworząc możliwe opcje scenograficzne, zaproponowaliśmy Klientowi trzy różne warianty cenowe, z których wybrany został ten środkowy. Okazało się, że przewyższał on zaplanowane przez Klienta budżet na ten cel, ale po naszej rekomendacji został od podniesiony. Dzięki temu mieliśmy pewność, że nasza wizja będzie mogła zostać zrealizowana tak, jak sobie ją zaplanowaliśmy.
Na wyprodukowanie potrzebnych elementów zostało nam mniej niż miesiąc. Postawiliśmy więc na sprawdzonych partnerów i do współpracy zaprosiliśmy firmę Spice for Space, z którą w przeszłości działaliśmy już wielokrotnie i to często przy okazji prawdziwych misji niemożliwych. Dlatego decydując się na pracę ramię w ramię mieliśmy pewność, że i tym razem wszystko pójdzie zgodnie z planem. Stworzona scenografia nawiązywała do identyfikacji wizualnej marki i wynikała ściśle z jej brandbooka. Dzięki temu stanowiła doskonałą oprawę dla całości wydarzenia, a dodatkowo umocniła pozytywny wizerunek All in! Games wśród zaproszonych na wydarzenie Gości. Dodatkowo znaczna część spotkania była streamowana na żywo dla Gości, którzy nie mogli osobiście dotrzeć na spotkanie. Tym bardziej zależało nam na tym, aby scenografia była na tyle dopracowana, aby także na ekranach – tych mniejszych i większych, prezentowała się bez zarzutu.
Myśląc o tym wszystkich, po zbadaniu różnych opcji, ostatecznie postawiliśmy na opcję modułowej ścianki wykonanej z ram zwanych cleverami. Na ramach umocowane zostały wielkoformatowe wydruki z logotypem i innymi elementami identyfikacji wizualnej. Centralne miejsce zajmował ekran, na którym wyświetlana była prezentacja. Sama ścianka ustawiona została na podeście, którego punkt centralny zajęła obrandowana mównica. Ten element tak się spodobał, że Klient wykorzystuje go po dziś dzień w trakcie swoich wewnętrznych prezentacji.
Po zakończonej prezentacje Goście udali się na część nieoficjalną, która miała charakter poczęstunku serwowanego przy stolikach koktajlowych. Punkt centralny stanowił elegancki bufet zaaranżowany na eleganckim drewnianym stole. W tle grała jazzowa muzyka, a uczestnicy konferencji mogli delektować się daniami serwowanymi przez Modern Catering, naszego sprawdzonego Partnera przy tego typu wydarzeniach.
FEEDBACK
Wydarzenie zostało zaplanowane w każdym detalu, dzięki czemu Goście opuszczali konferencję zadowoleni i zaopiekowani. Najbardziej ucieszyły nas oczywiście podziękowania po evencie, w których Klient podkreślił nasz profesjonalizm i troskę o szczegóły. I choć ostatecznie koszt scenografii przekroczył pierwotnie założoną kwotę, to usłyszeliśmy, że była to bardzo dobra decyzja. Nasze dążenie do perfekcji i dbałość o wizerunek Klienta zostały zauważone i docenione, co stanowiło dla nas największą pochwałę.